Hari ni nak bercerita pasal Bola, bila kat Malaysia ni orang panggil sukan bolasepak tu 'bola' saja. Kat rumah, family aku cukup boring bila aku start buka channel bola, sampai anak-anak aku selalu kata; "ayah ni asyik bola bola bola", and my darling cuma sengih je la, sebab dia tau minat aku. Tapi bila sebut pasal Kelantan masuk final, dia amik tau jugak. Memang kuat gak aura bolasepak Kelantan ni.
Aku baru je telefon member nak dapatkan tiket final kot2 lah ada, dia kata tengok lah nanti kalau ada dia akan call aku nanti. One thing, tgk bola di stadium mmg seronok tapi bila Kelantan masuk final, aku lebih suka sebab ini lah masanya kita nak tengok stadium kita betul2 penuh, so aku boleh rasa apa yang penyokong2 bolasepak Eropah rasa. So, between Negeri Sembilan and Kelantan, off course la aku sokong Kelantan, and i think they play better football than nogori. Tetapi tentang penyokong, no comment.
Takpe la, nanti bila-bila aku free aku tulis lagi berkenaan bola, dan tentu sekali mengenai team favorite aku Liverpool, aku sampai sekarang aku belum lagi beli jersey yang sepatutnya aku beli, belum ada masa dan rezeki lagi.
Aku baru je telefon member nak dapatkan tiket final kot2 lah ada, dia kata tengok lah nanti kalau ada dia akan call aku nanti. One thing, tgk bola di stadium mmg seronok tapi bila Kelantan masuk final, aku lebih suka sebab ini lah masanya kita nak tengok stadium kita betul2 penuh, so aku boleh rasa apa yang penyokong2 bolasepak Eropah rasa. So, between Negeri Sembilan and Kelantan, off course la aku sokong Kelantan, and i think they play better football than nogori. Tetapi tentang penyokong, no comment.
Takpe la, nanti bila-bila aku free aku tulis lagi berkenaan bola, dan tentu sekali mengenai team favorite aku Liverpool, aku sampai sekarang aku belum lagi beli jersey yang sepatutnya aku beli, belum ada masa dan rezeki lagi.
No comments:
Post a Comment