Thursday, October 28, 2010

Link

Aku baru masukkan link-link website yang aku terlibat untuk memudahkan aku supaya semuanya aku letak 'In One'. Tujuan aku lebih ber'online' ini adalah lebih mudah aku menyimpan banyak mende daripada disimpan di'hard-disk' atau storage2 yang tak berapa konsisten.

Walaupun aku tak ada follower, mana lah tau satu hari nanti cucu-cicit aku akan 'follow' aku, harap-harap begitu lah, bukan sekadar follow saja tapi sekurangnya aku tak hilang dari ingatan mereka dan mereka akan sentiasa sedekahkan aku apa yang sebaiknya. Sekarang zaman dah berubah, maybe dorang takde masa nak belek2 album lagi mcm zaman kita dulu2.

So, what can I say.... enjoy...

No comments:

Post a Comment